مالتی مدیا

چرا استفاده از مالتی مدیا؟

از ديد تجاري سی دی مالتي مديا همان كارت ويزيتهای چاپي هستند كه روند الكترونيك و به روز به خود داده اند و از آنجا كه اين رسانه تبليغاتي موفق كشورهاي پيشرفته دنيا است نگرش مخاطبين به فعاليت شما را تغيير خواهد داد.
دانستن اين مهم كه سي دي بر خلاف كارت و يا بروشور حداقل يكبار و به طور دقيق ديده مي شود.
در اختيار داشتن كلاسيك ترين شيوه اطلاع رساني اين نكته را اثبات مي كند كه در برنامه ريزي داراي اهدافي متناسب با عصر پيشرفت و تکنولوژی هستيد.
مقرون به صرفه بودن هزينه طراحي و تكثير و كاهش هزينه هاي چاپ كاغذي (زيرا همه مي دانيم كه اكثر تبليغات كاغذي و ... به سرنوشت خوبي دچار نمي شوند).
بر خلاف محصولات كاغذي يك سي دي مالتي مديا حجم وسيعي از اطلاعات شما را در بر مي گيرد كه كاربر به راحتي در محيطي دلنشين با صرف كمترين زمان به بيشترين شناخت از محصول و يا هدف آموزشي شما دست پيدا مي كند.
بسياري از مطالب مهمي كه بايد شفاهي توسط خود شما و به صورت حضوري به مخاطبين توضيح داده شود از طريق سي دي به همراه ضميمه هاي لازم يكجا و كامل به تك تك مخاطبين ارائه مي شود.

عمر سي دي هاي چند رسانه اي بسيار بالاتر از محصولات كاغذي است و بر خلاف كتاب ، انتشار مجدد آن در طي مدت كوتاهي امكان پذير است. سرانه استفاده مردم از محصولات سمعي و بصري بسيار بالاتر از محصولات نشريه اي است و در واقع يك تصوير درست از يك موضوع مي تواند از چندين كتاب گويا تر باشد و سريعتر هم به خاطر سپرده مي شود. يك سي دي مالتي مديا بر خلاف محصولات كاغذي داراي فهرستي پويا و سريع است و در كمترين زمان كاربر را با هدف مورد نظر مي رساند.

این سی دی چگونه باعث کاهش هزینه های شما می شود؟

  شما می توانيد با هزينه ای اندك سی دی مالتی مديای خود را به روز نمائيد. با توجه به هزینه های بسیار بالای کاتالوگ های سنتی هزینه های طراحی، ساخت و تکثیر سی دی کاتالوگ بسیار منطقی و مناسب با هر بودجه ای می باشد. هزینه تکثیر سی دی بسیار پایین و منطقی می باشد.

امكانات محیط های چند رسانه ای : 

از ديد فني اهم قابليت هاي سي دي مالتي مديا داشتن امكانات زير است كه بنا به نوع كاربرد سي دي ( آموزشي ، تبليغاتي ، سازماني ، اطلاع رساني و تفريحي و ... ) استفاده از هر دسته از امكانات در اولويت قرار مي گيرد. 

•    معرفی کامل محصولات و خدمات و...

•    عدم وجود محدودیت در ارائه محتوا .

•    پخش خودكار (autorun)

•    نمايش انيميشن.

•    نمایش فيلم.

•    نمايش عكسها و گالري.

•    نمايش فايل هاي متني و كتابهاي الكترونيك ( ebook).

•    امكانات استفاده از صفحات و محتويات فضای وب به صورت آنلاين و آفلاين.

•    پخش موسيقي.

•    اجرای فایلهای PDF در داخل محیط مالتی مدیا.

•    پیوست انواع فایل با فرمتهای مختلف از قبیل PDF,Word و...

 

توجیه اقتصادی : 

نوین ترین روش تبلیغات که بشدت از طرف کاربران مورد استقبال قرار گرفته است، انیمیشن می باشد.انیمیشن ها که با تکنولوژی های نوین مانند فلش و3dmax تولید می گردند با ارضای حس هیجان گرایی کاربران و زنده کردن برخی از گرایشات نوستالوژیک آنها فضای روحی مناسبی برای تلقین و در نتیجه تبلیغ یک محصول برای شما فراهم می کنند.

سی دی های کاتالوگ غالبا با توجیهات اقتصادی بسیار بیشتر از تبلیغات چاپی میباشد به این صورت که محموعه سفارش دهنده میتواند با صرف کمترین هزینه در مراحل یعدی استفاده تمامی یا بخشی خاص از محصول ارائه شده را به روز رسانی کرده و محصول و هزینه تبلیغاتی گذشته را دوباره در حریان تبلیغات شرکتی قرار دهند .